Frida Åsbergs Blogg

Munchkin is a GREAT game!!!

Publicerad 2013-03-17 15:42:52 i Allmänt,

Munchkin är ett spel som går ut på att döda Monster, stjäla eller tjäna Treasures (ex. genom att döda ett monster) och att Backstabba dina medspelare ;) Munchkin är ett perfekt spel för de som älskar bordspel som är ganska epic och lite fucked-up. Munchkin är ett spel som gör att du får en anledning till att vara en Douchebag!
Först till Level 10 VINNER!
 
Länk till deras hemsida, här kan du hitta ALLA Munchkinspel och de går även att köpa i butik!
>> http://www.worldofmunchkin.com/game/
 
En video som förklarar Munchkin lite grann ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida "Frideli"

Bosatt i en byhåla utanför Umeå centrum, bor med två katter och pojkvän i en 84 kvadratmeters lägenhet. Med vänner i både utlandet och Sverige som står mig så nära så tar jag mig genom dagen. Jag jobbar på mina personliga problem och svårigheter som ex. mitt temperament, eventuella dyslexi och mitt dåliga minne. Jag fotograferar, Instagrammar och Facebookar och allt där emellan Blocket:ar, eller vad ni vill kalladet, för att hitta en mysig medryttarhäst i vårat vackra Norrland! Välkommen till min sida!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela