Frida Åsbergs Blogg

Seg dag

Publicerad 2013-06-30 04:14:15 i Allmänt,

Har inte hänt mycket idag.
Tog tag i att vika en del av den rena tvätten, så alla sängkläder och några tishurtar osv är ihopvikta och inlaggda i dess respektive garderober.
Bråkade lite med Simon idag, men det var väl mer eller mindre ett missförstånd eller nått det handlade om, ingen big deal. Alla par bråkar om små skitsaker och får dem att låta som världens alla undergångar. Sedan löser sig allt och man blir sams. Jag brukar bara gråta när jag blir så arg och frustrerad över att jag inte kan handtera situationen och vet inte hur jag ska svara, när jag vet exakt vad jag vill få fram... knasigt... allt finns ju i huvudet, men jag finner inte orden... och då blir jag arg på mig själv, gråter och vill helst av allt skada, göra illa mig själv... som bestraffning eller nått... I don't know..
Anyway..
Var in en kort sväng med Älgen på Weels bilutställning. Tur i oturen, för när vi kom dit skulle dem till att stänga. Hade vi kommit in tidigare hade vi behövt betala 120 kr i inträde, pengar jag inte har till sådanna ändamål.
Vi hann i alla fall titta på lite bilar som gjorde mig dösugen på att ut och crusa med vänner och trevligt folk. Ååh vad det saknas... <3
 
Kvällen avslutades med tacos när jag kom hem, sedan två glas vitt vin och spela Tera med Simon och Evee.
Jag har bestämt mig för att ge henne en chans igen. För det verkar tydligt som om hon har förändrats till det bättre, som om hon mår bättre nu än vad hon gjorde då.
 
Nu ska jag säga godnatt,
så, Godnatt ^^ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida "Frideli"

Bosatt i en byhåla utanför Umeå centrum, bor med två katter och pojkvän i en 84 kvadratmeters lägenhet. Med vänner i både utlandet och Sverige som står mig så nära så tar jag mig genom dagen. Jag jobbar på mina personliga problem och svårigheter som ex. mitt temperament, eventuella dyslexi och mitt dåliga minne. Jag fotograferar, Instagrammar och Facebookar och allt där emellan Blocket:ar, eller vad ni vill kalladet, för att hitta en mysig medryttarhäst i vårat vackra Norrland! Välkommen till min sida!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela