Frida Åsbergs Blogg

Hej hopp...

Publicerad 2013-06-27 01:06:00 i Allmänt,

Ja, det där med daglig uppdatering gick ju inte som det skulle, haha :P Men jag hade mycket att göra under midsommarhelgen och jag började plugga i måndags, på ett ställe som heter Lernia, studieförberedande utbildning :) Så börjat att läsa matte, det går väl bra men mot slutet av dagen känns det som om huvudet bara vill explodera av alla mattetal, decimaler, primtal, osv.
Sitter i en trevlig klass med bland annat en gammal amerikansk man vid namn Will, han är min bordsgranne och sitter bredvid mig och jobbar med svenska på datorn när han inte lånar Ylvas (min andra bordsgranne som bara är på Lernia halvtid, två dagar i veckan) dator. På fredag ska vi ta en promenad med hela klassen hem till Williams trädgård och fika eller nått :) Ska bli kul att se hur han bor ^^
 
Jag är inne på 4:e boken av Harry Potter-serien, Den Flammande Bägaren, och jag aaavgudar verkligen filmerna och böckerna! Wow, för ett år sedan trodde jag aldrig att jag, JAG av alla människor, skulle orka mig genom alla dessa böcker om en tånårstrollkarls 7 år på en skola för häxkonst och trolldom! Haha, ååh vad jag känner mig nördig när jag läser klart en bok på mindre än en vecka!
 
Nog nu, ska se över vad som går att äta till lunch imorgon och göra mig klar för snarklådan!
 
Natti, natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida "Frideli"

Bosatt i en byhåla utanför Umeå centrum, bor med två katter och pojkvän i en 84 kvadratmeters lägenhet. Med vänner i både utlandet och Sverige som står mig så nära så tar jag mig genom dagen. Jag jobbar på mina personliga problem och svårigheter som ex. mitt temperament, eventuella dyslexi och mitt dåliga minne. Jag fotograferar, Instagrammar och Facebookar och allt där emellan Blocket:ar, eller vad ni vill kalladet, för att hitta en mysig medryttarhäst i vårat vackra Norrland! Välkommen till min sida!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela