Frida Åsbergs Blogg

Longing for payday

Publicerad 2013-02-16 16:28:50 i Allmänt,

Var på Army Shopen i Umeå igår och kollade på lite kläder medan katten var hos veterinären och blev kastrerad.
Hittade ett par Vintage paratrooper-byxor som jag inte hann prova men som de la undan åt mig så jag kommer troligtvis köpa dem senare.
Hittade även nån Holländsk camo-skjorta med Hollands flagga på båda axlarna, den är ju begagnad så den var tydligen "på rökt" i XD åzum..
Ska även köpa tre-fyra par linnen och ett par kängor senare ^^
 
Innan det så var jag på Lindex (efter att ha snurrat runt 10-20 varv på stan för att jag va blind och såg inte deras OBVIOUS skylt MITT på stan!!) där var jag inte och fick hjälp av en söt praktikant och en trevlig hjälpsam expedit för att hitta en bh som passade mig, då de som jobbade på Lindex på Strömpilen var helt värdelösa... Jag hade tur. Jag hittade en bh som satt bra och såg helt okej ut - OCH - mitt ilandsproblem är numera ÖVER! (att brösten typ faller ur bhn efter att man haft den på sig nån timme -.-)
 
Jag lämnade tillbaks andra bhn och förlängningarna då jag skulle byta till den Bra bhn i kassan och Fick faktiskt tillbaks 30kr för att det var 20% rabatt på bharna där igår! (Jag bah Wiiiih)
 
Så åkte hem nöjt och med en kastrerad katt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida "Frideli"

Bosatt i en byhåla utanför Umeå centrum, bor med två katter och pojkvän i en 84 kvadratmeters lägenhet. Med vänner i både utlandet och Sverige som står mig så nära så tar jag mig genom dagen. Jag jobbar på mina personliga problem och svårigheter som ex. mitt temperament, eventuella dyslexi och mitt dåliga minne. Jag fotograferar, Instagrammar och Facebookar och allt där emellan Blocket:ar, eller vad ni vill kalladet, för att hitta en mysig medryttarhäst i vårat vackra Norrland! Välkommen till min sida!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela