Frida Åsbergs Blogg

Filmmys och tankar för fullt! <3

Publicerad 2013-01-18 20:48:00 i Allmänt,

Kväljningar och skit, fryser som ett as, hostar och usch... nej, laddar ner filmer rekommenderade av sötaste Viviana! (Vilka filmer kan ni läsa i förra inläggets kommentarer..) Dock så har jag redan sett Hungerspelen ;) Skitbra film för övrigt!
Just nu så tankas Limitless, The Invention of Lying och The Notebook. Medan dessa laddas så ska jag se andra delen på The Sisterhood of the Travelling Pants!
 
Hörs <3

Kommentarer

Postat av: Alina

Publicerad 2013-02-01 14:17:16

Jag älskar The Invention of Lying, det är så roligt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida "Frideli"

Bosatt i en byhåla utanför Umeå centrum, bor med två katter och pojkvän i en 84 kvadratmeters lägenhet. Med vänner i både utlandet och Sverige som står mig så nära så tar jag mig genom dagen. Jag jobbar på mina personliga problem och svårigheter som ex. mitt temperament, eventuella dyslexi och mitt dåliga minne. Jag fotograferar, Instagrammar och Facebookar och allt där emellan Blocket:ar, eller vad ni vill kalladet, för att hitta en mysig medryttarhäst i vårat vackra Norrland! Välkommen till min sida!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela