Frida Åsbergs Blogg

Tisdagkväll och Torsdagkväll.

Publicerad 2012-09-29 18:03:58 i Allmänt,

Hejsan, kom hem till Storvik i tisdags och när jag letade efter sängkläder så hittade jag det här... En tavla på mig när jag bara var ett år! söt dubbelhaka va? Jo, den hänger med än ;) DÄREMOT, efter käkoperationen kommer den försvinna ;)
 
 
 
I Torsdags anlitades jag av Embla som hundvakt. När vi hade kommit hem till henne, hälsat på hunden Nicko och katten Pussel, ätit vegan chokladpaj och hon visat mig lite saker, så var hon tvungen att springa till bussen. Jag hann inte mer än sätta mig i soffan så kom först Nicko och hoppade upp och la sig bredvid mig, sen hoppade Pussel upp och la sig i knät på mig. Mysdjur.
Åkte senare på kvällen in till Gävle med Nicko, gick runt där en timme i väntan på att Embla skulle sluta jobbet .
En trevlig, dock lite ensam kväll.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida "Frideli"

Bosatt i en byhåla utanför Umeå centrum, bor med två katter och pojkvän i en 84 kvadratmeters lägenhet. Med vänner i både utlandet och Sverige som står mig så nära så tar jag mig genom dagen. Jag jobbar på mina personliga problem och svårigheter som ex. mitt temperament, eventuella dyslexi och mitt dåliga minne. Jag fotograferar, Instagrammar och Facebookar och allt där emellan Blocket:ar, eller vad ni vill kalladet, för att hitta en mysig medryttarhäst i vårat vackra Norrland! Välkommen till min sida!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela