Frida Åsbergs Blogg

Tankar på mobil..

Publicerad 2012-09-06 15:53:36 i Allmänt, MoneyMonkey,

Jag fick en tanke som slog mig... När jag köper ny mobil, vad borde jag köpa för mobil?
Många köper ju iPhone, fördelen med dem är alla appar som är anpassade efter iPhone, en annan bra fördel är alla snygga skal och skydd.
Nackdelen med iPhone är att den går sönder så lätt. Men då får man väl vara försiktigare med den om man ska ha en sån, visst?
  
Jag googlade och kom fram till hemsidan Nymobil.se där jag hittade både snygga skal och telefoner. Har inte brytt mig om priser än, med tanke på att det kommer nog dröja ett tag innan jag ens kommer ha råd att köpa en ny mobil.
Men frågan står kvar,
OM jag skulle köpa en iPhone.. så skulle jag i så fall välja en vit och så klart köpa några snygga skal till!
Har suttit och kikat över några snygga skal..
  
  
Tyckte den här va häftig! jag skulle kunna tänka mig att köpa en svart mobil istället om jag skulle hitta ett sånt här skal fast med Fiskarna på. Snyggt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida "Frideli"

Bosatt i en byhåla utanför Umeå centrum, bor med två katter och pojkvän i en 84 kvadratmeters lägenhet. Med vänner i både utlandet och Sverige som står mig så nära så tar jag mig genom dagen. Jag jobbar på mina personliga problem och svårigheter som ex. mitt temperament, eventuella dyslexi och mitt dåliga minne. Jag fotograferar, Instagrammar och Facebookar och allt där emellan Blocket:ar, eller vad ni vill kalladet, för att hitta en mysig medryttarhäst i vårat vackra Norrland! Välkommen till min sida!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela