Frida Åsbergs Blogg

Nytt tak??

Publicerad 2012-09-09 15:33:00 i MoneyMonkey,

Behöver ni lägga om taket? Eller byta takplattor? Vet ni inte vart ni ska vända er?
Då föreslår jag att ni vänder er till Monier!
Monier har allt från taktegel, takpannor, betongpannor, isolering, underlagstak och mycket, mycket annat!
  
Vet du inte vilken takpanna du helst av allt vill välja, då kan du i så fall beställa en provpanna! Fyll bara i dina kontaktuppgifter, vilken tegel- och / eller betongplatta du vill beställa och skicka iväg så fixar Monier resten åt dig! 
  
Om du har en takritning redan så kan Moniers takexperter kika på din ritning för att komma fram till ett förslag på alla delar som just du kan tänkas behöva. Och om du tycker att förslaget låter bra och vettigt och väljer att köpa enligt takexperternas förslag, så får du Moniers 15-åriga funktionsgaranti!
  
Det här är ett unikt garanti erbjudande eftersom den vanliga förekommande produktgarantin inte täcker upp alla eventuella skador på ditt tak.
Monier är det bästa alternativet när du ska lägga nytt tak bland annat för deras kunnande inom tak och att deras takplattor är byggda efter vårat tuffa väder och klimat.
  
Monier är dessutom nogrann med frakten. På deras hemsida, Monier.se, kan du hitta en länk att följa om du vill ta reda på om din beställning hunnit lämna Monier.
Denna länk hittar du i vänstra Menyn på Monier.se under rubriken "Frakt".
Där kan du även läsa Leveransvillkoren och mycket annat som kan i många situationer vara bra att veta.
  
Lycka till med ditt tak! =)
  
  
 Monier - Den enklaste vägen till nytt tak!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida "Frideli"

Bosatt i en byhåla utanför Umeå centrum, bor med två katter och pojkvän i en 84 kvadratmeters lägenhet. Med vänner i både utlandet och Sverige som står mig så nära så tar jag mig genom dagen. Jag jobbar på mina personliga problem och svårigheter som ex. mitt temperament, eventuella dyslexi och mitt dåliga minne. Jag fotograferar, Instagrammar och Facebookar och allt där emellan Blocket:ar, eller vad ni vill kalladet, för att hitta en mysig medryttarhäst i vårat vackra Norrland! Välkommen till min sida!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela