Frida Åsbergs Blogg

Omdöme: Granliden.

Publicerad 2012-09-11 03:23:57 i MoneyMonkey,

 
 
Jag som är från Storvik har känt till Granliden i hela mitt liv och var rädd för att mista det då det stod i tidningarna att det eventuellt skulle bli tvunget att läggas ner pga. bland annat inbrott, brand eller hur det nu var. Och trots smeknamnet "Grinladan" som många Storviksbor känner till, så älskar vi våran kära krog och resturang till miljoner!!!
Otroligt god mat, massor av plus och guldstjärnor i kanten till Johan bland annat, som är en väääldigt snäll och trevlig servitör och bartender. Massa creds till kökspersonalen som gör ett jättebra arbete med maten!
Väldigt trevlig miljö, snyggt och prydligt överallt och alltid trevligt på helgerna då Karaokekvällarna och trubadurkvällarna drar igång.
Jag minns hur besviken jag blev varenda gång jag ville gå in dit när jag var liten, men fick inte för att jag var under 18. BÄSTA resturangen genom tiderna!
Underbara Granliden! <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida "Frideli"

Bosatt i en byhåla utanför Umeå centrum, bor med två katter och pojkvän i en 84 kvadratmeters lägenhet. Med vänner i både utlandet och Sverige som står mig så nära så tar jag mig genom dagen. Jag jobbar på mina personliga problem och svårigheter som ex. mitt temperament, eventuella dyslexi och mitt dåliga minne. Jag fotograferar, Instagrammar och Facebookar och allt där emellan Blocket:ar, eller vad ni vill kalladet, för att hitta en mysig medryttarhäst i vårat vackra Norrland! Välkommen till min sida!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela