Frida Åsbergs Blogg

Omdöme: Donken!

Publicerad 2012-09-09 16:18:18 i MoneyMonkey,

 
 
Fördelar med "Donken" är att maten är god och den mättar. Det är trevlig personal som jobbar där och toaletterna är rena och fräsha när man kommer dit.
Nackdelarna är att det inte finns någon variation alls på musiken. Det är bara poppig musik eller bara den där Lady Gaga stilen, var enda gång. Och på morgonen kan man ju undra hur morgontrött personen som valde musik egentligen var. Man får stå och vänta i evigheter på sin beställning och oftast på helgerna finns det knappt några sittplatser för att det är smockfullt överallt, ändå så hör man och ser en hel del människor inte äter, utan de sitter bara och pratar, de har inte ens köpt något att göra slut på. De tar upp platser som betalande kunder hade haft bättre användning för. Ska man behöva stå upp och äta? eller ta sin mat och gå någon annanstans för att få SITTA och äta? Jag tycker inte det.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida "Frideli"

Bosatt i en byhåla utanför Umeå centrum, bor med två katter och pojkvän i en 84 kvadratmeters lägenhet. Med vänner i både utlandet och Sverige som står mig så nära så tar jag mig genom dagen. Jag jobbar på mina personliga problem och svårigheter som ex. mitt temperament, eventuella dyslexi och mitt dåliga minne. Jag fotograferar, Instagrammar och Facebookar och allt där emellan Blocket:ar, eller vad ni vill kalladet, för att hitta en mysig medryttarhäst i vårat vackra Norrland! Välkommen till min sida!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela