Frida Åsbergs Blogg

Ett Apple-omdöme ála Frideli-style..

Publicerad 2012-09-06 13:27:37 i MoneyMonkey,

 
Jag använder mig av en laptop från Apple, nämligen en Macbook Pro. Jag tycker den är helt underbar och perfekt att använda till bland annat arbeten med musik, foton, bilder, redigering av alla slag m.m. Det är lätt att hantera den och jag gillar verkligen scrollfunktionerna på touch-plattan.
Det är inget fel på datorn i sig, däremot vad den är kapabel till.
Det är väldigt många program och filer som inte kan ta emot Mac. Vilket är oerhört synd. Det är något jag tycker borde ändras på. Med tanke på hur teknologin ser ut idag så är Mac vår framtid. Apple har gjort så stor succé med iPhonen, så varför inte förbättra Macdatorn också?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida "Frideli"

Bosatt i en byhåla utanför Umeå centrum, bor med två katter och pojkvän i en 84 kvadratmeters lägenhet. Med vänner i både utlandet och Sverige som står mig så nära så tar jag mig genom dagen. Jag jobbar på mina personliga problem och svårigheter som ex. mitt temperament, eventuella dyslexi och mitt dåliga minne. Jag fotograferar, Instagrammar och Facebookar och allt där emellan Blocket:ar, eller vad ni vill kalladet, för att hitta en mysig medryttarhäst i vårat vackra Norrland! Välkommen till min sida!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela