Frida Åsbergs Blogg

Varför alltid i mardrömmar?

Publicerad 2012-10-06 10:55:41 i Allmänt,

 
Bilden säger klart och tydligt, HEJSAN FLICKRUMMET!!! Mulle - Världens mesta häst!!! <333333 aja...
 
okej... vakna för tyyyyp en halvtimme sen, orkade inte ligga kvar och drömma "mardrömmar"... Som några av er vet så hatar jag verkligen zombies -.- hela jävla natten har jag drömt att jag är med i nått spel, nån film eller nått som handlar om att fly från zombies, och många dör... jag själv dör ett antal gånger, eller väljer att "starta om". En gång så bad jag nån av mina "lagkamrater" att gasa ihjäl mig för att jag skulle kunna starta om och "ta rätt" port precis i början när man är vid nått som påminner om lastkajar med nummer på, det fula är att de är inte ens i nummerordning xD men nummer 7 va snabbaste vägen ut... ända vägen ut dessutom...
Så kommer man till typ ett omklädesrum, man hittar typ "Medicalboxes" som i spelet 'Call of Chtulhu', ammo och massa annat... man stöter på zombies nästan överallt och man kan inte "savea" någonstans på "terminalen", men det finns vissa rum som är som "safe-zoon".
Sen när man kommer ut därifrån är man plötsligt i Storvik, springer "Gamla vägen" mot Västerberg samtidigt som man blir jagad av och möter zombies.
Sen kommer man hem till pappas hus i Västerberg, "safe-zoon". Men så träffar man nån liten flicka klädd i vit klänning, har blek hy, klara blåa ögon och långt mörkt hår. Hon följer med in och går genom huset medan hon läser "böner", för att driva ut onda andrar, demoner osv.
Efter det försvinner hon bara och jag och mina kamrater dyker upp på ett fartyg plötsligt, nämligen det där räddningsfartyget Aicadra i filmen "Resident Evil". Men där tar det slut. Då orkade jag inte ligga och drömma, vakna, drömma, vakna, dansa, pausa, dansa, pausa... nerå.

GULLIG HISTORIA!!! ♥ eller inte .. -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida "Frideli"

Bosatt i en byhåla utanför Umeå centrum, bor med två katter och pojkvän i en 84 kvadratmeters lägenhet. Med vänner i både utlandet och Sverige som står mig så nära så tar jag mig genom dagen. Jag jobbar på mina personliga problem och svårigheter som ex. mitt temperament, eventuella dyslexi och mitt dåliga minne. Jag fotograferar, Instagrammar och Facebookar och allt där emellan Blocket:ar, eller vad ni vill kalladet, för att hitta en mysig medryttarhäst i vårat vackra Norrland! Välkommen till min sida!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela