Frida Åsbergs Blogg

Vad ska jag hitta på idag då????

Publicerad 2012-10-06 12:02:00 i Allmänt,

 
HEEEEJ! Nerå, men nu har jag tillbringat mina ca 2 första timmar av mitt meningslösa liv åt att sitta vid datorn xD Så nu ska jag ner till köket och vända upp och ner på det! Nerå.
 
Senare idag kommer det en uppdatering om gårdagen, då jag träffade Anders Vallvikarn då vi skulle fika, men det blev ändrade planerrrrr ;P Hur som helst, hade det kalastrevligt!
 
Har inte en aaaniiing om vad jag ska göra idag!! :O Julia ska ju leka med Jaco, Leo och Erika så henne kunde jag inte träffa... Och Tony och Fia har åkt till Norge... och Marlene har sina classmates hemma över helgen, så det skulle kännas som om jag trängde mig på om jag skulle gå över dit och säga hej xD .... känslan som uppstår när man inser att man inte smälter in blad teatermänniskorna -..- xD nerå...
 
Kanske att jag åker till Viken för att leka med Kim och Robin? För Simon kan jag heller inte träffa, han skulle till Rättvik med sin bror.... fuck life..... Vi får helt enkelt seeee vad dagen bjuder på!!! ^^*muuunteeer*
 
..antagligen kommer det sluta med at jag sitter hemma hela dagen utan något att göra eller någon avv vara med.... som vanligt.... emo.... nerå men.... hejdå. :*
 
 
 
 
den där dubbelhakaaannn!!!! 
HERRÅ! :*
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida "Frideli"

Bosatt i en byhåla utanför Umeå centrum, bor med två katter och pojkvän i en 84 kvadratmeters lägenhet. Med vänner i både utlandet och Sverige som står mig så nära så tar jag mig genom dagen. Jag jobbar på mina personliga problem och svårigheter som ex. mitt temperament, eventuella dyslexi och mitt dåliga minne. Jag fotograferar, Instagrammar och Facebookar och allt där emellan Blocket:ar, eller vad ni vill kalladet, för att hitta en mysig medryttarhäst i vårat vackra Norrland! Välkommen till min sida!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela