Frida Åsbergs Blogg

Kommentarer

Postat av: Agnes

Publicerad 2012-10-27 00:37:37

Visste du att den som tjänar mest på dina omdömen är "Rejta"? Om du kontaktar företagen direkt och har ett personligt samarbete så tjänar du säkerligen minst 150% mer pengar.
Ett tips :)

Haha förresten jag googlade mitt efternamn och hamnade här, visste knappt att du hade en blogg :p

Svar: Tack för tipset! :DOch ja det är lite kul att se vart man hamnar när man googlar sitt namn :P
Jag har väl haft den här bloggen ett halvår mer eller mindre nu :) eller så blir det ett år snart xD Har ingen koll ^^
Frida Frideli

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida "Frideli"

Bosatt i en byhåla utanför Umeå centrum, bor med två katter och pojkvän i en 84 kvadratmeters lägenhet. Med vänner i både utlandet och Sverige som står mig så nära så tar jag mig genom dagen. Jag jobbar på mina personliga problem och svårigheter som ex. mitt temperament, eventuella dyslexi och mitt dåliga minne. Jag fotograferar, Instagrammar och Facebookar och allt där emellan Blocket:ar, eller vad ni vill kalladet, för att hitta en mysig medryttarhäst i vårat vackra Norrland! Välkommen till min sida!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela