Frida Åsbergs Blogg

Chillat.

Publicerad 2012-10-30 14:54:12 i Allmänt,

Tjenixen!
Igår var jag ute i Näs hela dagen, körde några matcher på LoL med Sofia och Lina.
Och idag är jag kvar ute i Näs. Jag ska snart åka hem och vänta in Jonny som kommer med pengar för att jag varit barnvakt. Sen ska jag vänta på att mamma kommer hem och laga mat, så ska jag äta kvällsmat med henne och Johan, troligtvis, och sen åka till Gävle.
Har inte varit hos mina katter på hela helgen. Planerat så skulle jag egentligen åkt dit igår. Planerat så skulle jag egentligen följa med Roxy till tatueran idag. Men jag försov mig :P
 
Jo! Glömde nästan nämna att jag färgade håret igår :) Svart, som vanligt.
Förresten så kan jag ju berätta lite roligta grejer..
 
I förrgår när jag var barnvakt höll jag på att riva upp halsen och sätta i halsen på grund av ett lagerblad som jag inte såg i maten.
Och igår höll jag på att svimma i duschen för att det blev som en bastu i badrummet på grund av ångan. Va nära på att kolapsa xD
 
aja, ska ut och röka nu och sen va lite social nu med familjen Andersson ;)
Hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida "Frideli"

Bosatt i en byhåla utanför Umeå centrum, bor med två katter och pojkvän i en 84 kvadratmeters lägenhet. Med vänner i både utlandet och Sverige som står mig så nära så tar jag mig genom dagen. Jag jobbar på mina personliga problem och svårigheter som ex. mitt temperament, eventuella dyslexi och mitt dåliga minne. Jag fotograferar, Instagrammar och Facebookar och allt där emellan Blocket:ar, eller vad ni vill kalladet, för att hitta en mysig medryttarhäst i vårat vackra Norrland! Välkommen till min sida!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela