Frida Åsbergs Blogg

Svin

Publicerad 2012-05-01 17:52:43 i Känslor,

Du fick mig att älska dig.. Du fick mig att sakna dig så det gjorde ont.. Du fick mig att skapa misstankar om dig.. Du fick mig att tveka om dig.. Du sårade mig. Du fick mig att bryta ihop och DU fick mig att känna mig dum, utnyttjad och bortgjord. Du kan dra åt helvete!
-
Känner mig så jävla dum. Som trodde att du var en bra person.
Hur kunde jag bli så lurad. Jävla svin. Du fungerar som en liten hora. Gör allt för att få det du vill ha.
-
Men jag trodde verkligen på det vi hade, på dina ord. Det var du själv som sa att du ville börja om.
Det var du som tog första steget från första början, du kunde inte vänta... Varför ljuga för någon, bedra och såra någon som du har gjort?
-
Man sårar inte personer i onödan.
Lär dig!
Idiot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida "Frideli"

Bosatt i en byhåla utanför Umeå centrum, bor med två katter och pojkvän i en 84 kvadratmeters lägenhet. Med vänner i både utlandet och Sverige som står mig så nära så tar jag mig genom dagen. Jag jobbar på mina personliga problem och svårigheter som ex. mitt temperament, eventuella dyslexi och mitt dåliga minne. Jag fotograferar, Instagrammar och Facebookar och allt där emellan Blocket:ar, eller vad ni vill kalladet, för att hitta en mysig medryttarhäst i vårat vackra Norrland! Välkommen till min sida!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela