Frida Åsbergs Blogg

Segt

Publicerad 2012-05-18 13:55:06 i Allmänt,

Förlåt nu har jag varit dålig på att uppdatera, men har haft mycket å göra :/
Igår i alla fall så var jag barnvakt hos min bror, för han och Jossan skulle på crusing i Färnebo.
Idag så kommer det inte hända speciellt mycket, ska åka till näs och dricka lite ihop med dom bästa :) Synd bara att Simon ska till sin bror annars hade han varit med :/
Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, blir nog att ta det lugnt, för på Söndag har jag stalltjänst på StORK i Kungsgården från kl 8-15. Efter det ska jag träffa finaste Hilina och eventuellt Simon och Julia :) det visar sig, ifall det blir bara jag och Hilina eller om dom andra också hakar på och göra stan osäker ;P
-
Ska i alla fall ge er lite bilder att glo på ;) Puss :*
-
sf
sd
h
Känslorna väller över..
sksdjh
Gävlecrusing, träffade Polat och Sandra..
gc
Hellman är ett av alla smeknamn min häst har haha xD
gfhx
Varit på SLICK på Heartbreak i Gävle med bästa Kim. Trodde jag skulle dö!!!
ytfj
Tankar skrivna i ord..
gj
kx
sfb
Albin Aronsson <3
sv
Kalle <3
aefv
Mina betyg från ett år på Nytorp.
ERG
adfn
dfb
Tankar och texter..
sdfb
Slakta häst?
adgtj
fdb
zf b
sfn
Man ser ju så stek ut i leriga stövlar, tights och flanellskjorta! men korna ska ju ha mat å vatten å det är rena lervällingen i hagen :P
db
czfbn
Fjälla och Elivira,
finflickorna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida "Frideli"

Bosatt i en byhåla utanför Umeå centrum, bor med två katter och pojkvän i en 84 kvadratmeters lägenhet. Med vänner i både utlandet och Sverige som står mig så nära så tar jag mig genom dagen. Jag jobbar på mina personliga problem och svårigheter som ex. mitt temperament, eventuella dyslexi och mitt dåliga minne. Jag fotograferar, Instagrammar och Facebookar och allt där emellan Blocket:ar, eller vad ni vill kalladet, för att hitta en mysig medryttarhäst i vårat vackra Norrland! Välkommen till min sida!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela