Frida Åsbergs Blogg

Hejsan, Lördagmorgon!

Publicerad 2012-05-26 09:24:17 i Allmänt,

Jag sitter och lyssnar på Asta Kask, nyss käkat frukost och väntar på att Tessi ska vakna och att Jonny och Jossan kommer hem! Är nämnligen barnvakt från igår, och tur som jag hade så följde Tessifeebeeer med ;) Slapp jag va själv! <3
-
När min bror och hans fru kommer hem från Romme så blir det raka spåret hem till Storvik och duscha och byta kläder, måste även se mig om bland lite polers efter nå snygga klackisar.. ska ju på crusing ikväll ;) å troligtvis få åka med brorsan å kompani i hans Dodge Dart!
Han har ju två st Dart, bror min..
Antingen blir det den här finisen..
adbg
ELLER så blir det den här pilsnerhäcken!!
dfb
-
Det visar sig om inte annat! ;)
Oavsett vilken det blir så blir det att dricka götta å dunka plåt till typ Eddie Meduza och sånt! ;) Hääärligt!
-
Igår kväll närt jag och Tessi satt ute och pausrökte, för vi hade kollat på film som typ sög! b-film -.- Men då skulle jag släppa ut Kalle så han fick kissa, så såg jag att han haltade ganska skapligt. Så både jag och Tessi kände på tassen han vägrade stödja sig på och försökte lista ut vad det var. Så smsade jag min svägerska Jossan och berättade att Kalle hade ont i vänster framtass och att han haltade. Då fick vi veta att han har vårtor under tassarna så han får inte tvätta sig!!! "Nähä" tänkte vi. Hur ska man kunna hindra en hund från att tvätta tassarna utan att hålla koll på honom 24/7??
JO! Man gör så att man trär på en strumpa på tassen som är drabbad och tejpar runt strumpan så den sitter kvar men ändå inte spänner åt benet :) funkar skitbra! ;)
-
Frida har lagat hund!
kyug

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida "Frideli"

Bosatt i en byhåla utanför Umeå centrum, bor med två katter och pojkvän i en 84 kvadratmeters lägenhet. Med vänner i både utlandet och Sverige som står mig så nära så tar jag mig genom dagen. Jag jobbar på mina personliga problem och svårigheter som ex. mitt temperament, eventuella dyslexi och mitt dåliga minne. Jag fotograferar, Instagrammar och Facebookar och allt där emellan Blocket:ar, eller vad ni vill kalladet, för att hitta en mysig medryttarhäst i vårat vackra Norrland! Välkommen till min sida!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela