Frida Åsbergs Blogg

Går utanför ramen nu

Publicerad 2012-05-29 11:48:31 i Allmänt,

För er som läser min blogg lite då och då kanske sett nån gång och förstått att jag har en väldigt dålig relation med min "kära" mor? Nu är det ju så att hon gått för långt, jag har fått nog. Visst det är många ungdommar som säger så om sina mödrar men man kan inte förstå sig in i en annan persons situation för man har aldrig suttit där själv, för ingen har exakt samma psyke och relation till sina föräldrar och folk runt omkring en.
-
Men såhär ligger det till, jag sitter hemma i mammas lägenhet nu och har packat väskan. Jag kommer inte hem på några dagar. Vet inte hur länge eller nått men jag ska försöka hitta andra platser att sova på, typ hos kompisar som vill ställa upp och sånt. Jag anser det mycket bättre i som det ser ut i dagsläget. Jag ska gå till SOC och prata lite också så får vi se vad dom kan tänkas hjälpa mig med. OM dom kan hjälpa mig dvs. Har ju tele och dator med mig ifall ni behöver ha tag på mig. Gratis sms comviq kompis och Telia bredband. Funkar.
Mitt mobil nr är: 0730809130.
-
Döm mig inte, förstå mig istället...
dhxfb
xv bxf n
xfb
-
Försöker hålla er informerade.
Peace out, Frideli lämnar boet!

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2012-05-29 11:57:22

Men lilla gumman :-(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida "Frideli"

Bosatt i en byhåla utanför Umeå centrum, bor med två katter och pojkvän i en 84 kvadratmeters lägenhet. Med vänner i både utlandet och Sverige som står mig så nära så tar jag mig genom dagen. Jag jobbar på mina personliga problem och svårigheter som ex. mitt temperament, eventuella dyslexi och mitt dåliga minne. Jag fotograferar, Instagrammar och Facebookar och allt där emellan Blocket:ar, eller vad ni vill kalladet, för att hitta en mysig medryttarhäst i vårat vackra Norrland! Välkommen till min sida!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela