Frida Åsbergs Blogg

Dagens status

Publicerad 2012-05-31 15:27:45 i Allmänt,

xfb
Sitter hos Dullas nu och vaknade för två timmar sedan.
-
I Tisdags skrev jag att jag lämnade morsans lägenhet för några dagar.
På Tisdagen följde jag, Dullas och Embla med Simon till Konserthuset och lyssnade på när Symfoniorkestern spelade upp Vasaelevernas verk dom skrivit :3 Helt underbart. Simons verk va awesome och så fanns det en fransos som hade gjort ett jääävligt coolt verk! Embla satt bara och gapa xD
-
(Lite bilder och film från Konserthuset :3)
Mina Bodeyguards :3 Simon och Dullas.
sfh
Simon gör entré xD
gdn
Mitt vackra sällskap på Konserthuset :3
Embla, Dullas, Danne och Ravioli :D
jkb
Snyggingar på Symfoniorkestern <3
Jag och Embla <3
xfdn
Embla goes awesome snyggve heting sexbomb osv <3
xfb
Stiliga Simon med ros i munnen efter några öl på Racken :3
dfht
Snyggbild på dom bästa påväg från Racken till Donken xD
xvn
-
Natten mellan Tisdag och Onsdag så sov jag, Simon och Ravioli hos nån awesome snudde som vi raggade upp på Old Saints å fick följa med hem för efterfest. Vi drack jäääävligt gott rödvin och lyssnade på awesome musik i hans 200 kvadrtmeters lägenhet på (vad jag kallade det) "Gävles Gräddhylla"!!!! AWESOME!
Jag däckade såklart inne på toaletten så Jamse (snubben vi hittade på Saints) och Simon fick bära in mig till sängen xD hahahaha duktig brud på att göra bort sig!!!
-
Bild från James lägenhet på Simon när han sover :3 runt halv 10 på onsdag morgon xD
Sover du gott Simon? ;)
 n
Här en är bild på vinet vi drack :3 sjuuukt gott!
xfbn
-
På Onsdagen dagen efter så va jag med Simon i stort sätt hela dagen, han och Tessan följde med till tandläkaren för jag skulle byta båge i underkäken och få ny tid. När jag var klar och kom ut i väntrummet så hade Tessan dragit och Simon hade legat och sovit på soffan där xD haha.. Sen va jag hem till morsan en sväng - BARA för att hämta min datorladdare och ett par långbyxor och en tröja.
-
Sen när jag kom tillbaks till Gävle träffade jag på Fredrik och Patrik, vi käkade nån cheesburgare sen drog vi till Racken. Så satt vi där hela kvällen och drack öl och Patrik lärde oss ryska :P Sokka betyder hora xD Naztrovia betyder typ skål :)
Fredrik tog två shots med mig, ena va typ äpple andra va granatäpple :3 sjukt gott! Det var dessutom första gången jag shotade! det ända man kan klaga på är priserna! xD
-
Efter Racken så gick jag, Fredrik, Patrik och Dullas (som kom dit senare) till City för att Patrik och Fredrik skulle dra hem. Jag hittade en volvoraggare som burnade på stället så fort han såg oss :D synd att vi inte träffade på honom senare för då hade vi säkert fått åka med och ragga runt lite :3
-
Sov hos Dullas inatt och sitter nu och lyssnar på Asta Kask och Mimikry, käkar ostbågar och läsgodis. Ska ner till stan snart och träffa Simon. Ska till banke också..
-
Dullas äter ju Concerta. Så kollade han bipacksedeln som fanns i den lilla asken :P liiiiiiiiiiiten bipacksedel xD
xfn
-
-
JUST JA! Jag glömde nätan nämna att jag har krökat 8 dagar i sträck :'3 jag har liksom råd och inget att göra om dagarna. Så ska kröka till avslutningen, kanske fortsätta nån dag eller två efter det. Det visar sig :3
-
lf

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida "Frideli"

Bosatt i en byhåla utanför Umeå centrum, bor med två katter och pojkvän i en 84 kvadratmeters lägenhet. Med vänner i både utlandet och Sverige som står mig så nära så tar jag mig genom dagen. Jag jobbar på mina personliga problem och svårigheter som ex. mitt temperament, eventuella dyslexi och mitt dåliga minne. Jag fotograferar, Instagrammar och Facebookar och allt där emellan Blocket:ar, eller vad ni vill kalladet, för att hitta en mysig medryttarhäst i vårat vackra Norrland! Välkommen till min sida!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela