Frida Åsbergs Blogg

- Tufft yrke ska ni veta..

Publicerad 2012-05-07 01:30:03 i Allmänt,

Uuff!! trött tjej har laddat upp MASSA bilder från spelningen på Rack n Roll igår!
Allt finns i albumet "Tritillion på Racken" för er som vill veta så söker ni då på Frida Ingrid Elisabet Åsberg för att komma till min sida, as bra!
aykj
-
Idag har jag lekt med Simon, Grodan och Sofia hela dagen, väldigt mysigt må jag säga!
<fb
dfk
dfk
dfk
fdjk
-
Imorgon blir det att följa med Kim till crossbanan för hans far kan inte följa med så det blir bara jag och Kim. Spännande. Men det ska nog inte vara några problem! det har det aldrig varit förr i alla fall.
-
Men ska sova nu, sov gott puss på er!
HjeeertaSneelHeezt<3

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2012-05-07 12:18:10

Hej. Du får gärna följa med till stallet. Dock så vågar jag inte låta någon annan rida honom. Jag rider själv också har jag min tränare patricia. Han är väldigt speciell och är väldigt vass i sitt temperament. Står på bakbenen om det inte passar osv. Har har mkt dåligt rykte i Ockelbo. Ingen som vill rida honom här. Har tidigare fått problem me honom när jag haft medryttare. Det går liksom inte som en vanlig häst att rida ut på. Utan fungerar bäst innanför 4 väggar. Annars hade det varit toppen om någon hade kunnat rida ut på honom en dg i veckan. Men tyvärr vågar jag inte låta någon annan än mig själv rida ut på honom. :-/ för det brukar alltid bli något varje utetur. men som sagt, du får gärna följa med till stallet om i vill. Med vänlig hälsning, Linda :-)

Postat av: Linda

Publicerad 2012-05-07 12:22:45

Btw, såg du länkat mig å brians blogg. Va söt du är :-) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida "Frideli"

Bosatt i en byhåla utanför Umeå centrum, bor med två katter och pojkvän i en 84 kvadratmeters lägenhet. Med vänner i både utlandet och Sverige som står mig så nära så tar jag mig genom dagen. Jag jobbar på mina personliga problem och svårigheter som ex. mitt temperament, eventuella dyslexi och mitt dåliga minne. Jag fotograferar, Instagrammar och Facebookar och allt där emellan Blocket:ar, eller vad ni vill kalladet, för att hitta en mysig medryttarhäst i vårat vackra Norrland! Välkommen till min sida!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela