Frida Åsbergs Blogg

- Händer jao..

Publicerad 2012-05-05 16:43:39 i Allmänt,

Träffade en fin vän igår och vi käkade kallkorv med bröd och ketchup, chilldrack lite öl sen fick vi finbesök av Musse, Emma och Kim.
-
fsdv
fb
-
Senare blev det lite tokigt med det löste sig när Tony och Fia kom förbi.
Innan allt folk kom och gick då jag hade bästavän Simon för mig själv så tog vi massa fulingbilder för vi är så brutalt vackra!
NJUUT! <3
-
dfb
gnf
g
gf
fsg
(Simon spottade ut snusen å började asgarva för nått jag sa xD)
fd
DSBnm
fsb
(Vilken knivig situation!!! XD)
fdn
(Simon stod och spanade på grannarna som han brukar!)
fd
(Nej han är inte full, han hade full koll!)
fdb
(Fick åtminstone EN seriös bild xD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida "Frideli"

Bosatt i en byhåla utanför Umeå centrum, bor med två katter och pojkvän i en 84 kvadratmeters lägenhet. Med vänner i både utlandet och Sverige som står mig så nära så tar jag mig genom dagen. Jag jobbar på mina personliga problem och svårigheter som ex. mitt temperament, eventuella dyslexi och mitt dåliga minne. Jag fotograferar, Instagrammar och Facebookar och allt där emellan Blocket:ar, eller vad ni vill kalladet, för att hitta en mysig medryttarhäst i vårat vackra Norrland! Välkommen till min sida!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela