Frida Åsbergs Blogg

-

Publicerad 2012-05-03 16:45:50 i Allmänt,

Förlåt för att jag inte uppdaterat på ett tag. Har haft en del att göra och inte haft tillgång till dator. Har dessutom inte varit hemma på tre dagar. Men nu är jag hemma.
-
OCH GRATTIS TILL MARLENE I EFTERSKOTT!!! Förlåt för att jag glömde din födelsedag, haft mycket att göra xD <3
-
Sitter nu och kollar på Björnbröder med mina brorsöner Emil och Oliver. Har hjälp mamma i tvättstugan sedan kl 14 ungefär och nu är det bara tvätt som ska hämtas om ca 45 minuter. Mamma fick ett utbrott på Emil och Oliver och slängde sköljmedelsflaskan i golvet och höjde rösten - men då fick jag nog och röt i åt henne att så ska hon inte hålla på för hon är inte mycket bättre själv. Fy fan va jag skällde på henne där nere, men det är väl typ över nu. Det är som vanligt, vi bråkar osv. Men men.
-
Så fort jag är klar med tvättstugan så ska jag till affären och köpa nått åt Marlene och dra hem till henne sen.
-
Har dessutom fått stora problem med mina leder och min högra höft, vet inte vad det är om men ont som fan gör det. Ledproblem... får ta kontakt med Hälsocentralen och låta dom göra nån ledundersökning.
-
PEACE OUT, BROS AND HOES! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida "Frideli"

Bosatt i en byhåla utanför Umeå centrum, bor med två katter och pojkvän i en 84 kvadratmeters lägenhet. Med vänner i både utlandet och Sverige som står mig så nära så tar jag mig genom dagen. Jag jobbar på mina personliga problem och svårigheter som ex. mitt temperament, eventuella dyslexi och mitt dåliga minne. Jag fotograferar, Instagrammar och Facebookar och allt där emellan Blocket:ar, eller vad ni vill kalladet, för att hitta en mysig medryttarhäst i vårat vackra Norrland! Välkommen till min sida!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela