Frida Åsbergs Blogg

Svar på frågor..

Publicerad 2012-06-20 03:45:40 i Allmänt,

Jag fick tyvärr bara två frågor, men det är bättre än inget alls!
-
Första frågan var från Robin:
"Hur många ögonbryn har en kamel?"
- Ja, du Robin, hör och häpna! ..Men kameler har faktiskt två ganska buskiga ögonbryn med två rader av långa ögonfransar ^^ Google är bra till mycket, vännen ;)
-
Andra frågan var från Denise:
"1. Hur träffades du och din kille? :) 2. Har du funderat på att byta religion? (oseriös fråga) 3. Vill du träffas någon dag? :)(saknar dig)"
- 1. Jag och Simon började snacka via mitt ex Niklas bland kommentarerna på en av Niklas Facebook-statusar :P sen träffades vi för första gången på krogen då mitt ex band, Tritillion, skulle spela. Vi snackade en hel del under kvällen och fick varanras nummer. Sen träffades vi, ca en-två veckor senare vid en busshållplats i Bomhus centrum, jag fick syn på Simon och våra gemensamma vänner Danne och August, dom skulle till replokalen och repa. Så jag hakade på, hade inget bättre för mig ändå. Och från den dagen har jag och Simon umgåtts nästan konstant i 20 dagar, sen öppnade vi oss för varann och blev tillsammans :3
Det bästa är att vi är så sjukt lika på så många sätt, så det är snudd på ofattbart. Jag skulle vilja kalla det självfränder :) och tro mig, sånt är både underlättane, skönt och mysigt för då måste man inte anstränga sig lika mycket ^^
(oj vad långt det där svaret blev då :P aja..)
2. Nej jag har inte tänkt bli buddist, hinduist, kristen eller nått xD jag håller mig till Satanismen och Skitaggrossismen ^^
3. Visst kan vi träffas :D Passa på bara innan jag flyttar till Umeå :) det blir nån gång, antingen mitten/slutet av Juli eller mitten på Augusti. Men bara att du säger till så kan vi säkert hitta på något skoj :)
-
Tack för era kommentarer :D
Puss, hejs<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida "Frideli"

Bosatt i en byhåla utanför Umeå centrum, bor med två katter och pojkvän i en 84 kvadratmeters lägenhet. Med vänner i både utlandet och Sverige som står mig så nära så tar jag mig genom dagen. Jag jobbar på mina personliga problem och svårigheter som ex. mitt temperament, eventuella dyslexi och mitt dåliga minne. Jag fotograferar, Instagrammar och Facebookar och allt där emellan Blocket:ar, eller vad ni vill kalladet, för att hitta en mysig medryttarhäst i vårat vackra Norrland! Välkommen till min sida!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela