Frida Åsbergs Blogg

Studentfirande

Publicerad 2012-06-08 18:43:00 i Allmänt,

Frukost för en riktig punkare!
f
fdb
dsv
fj
(Egobilder på Vasas tjejtoalett)
fdb
cvg
(Jag, Adam och Simon drog hem till Simon efter studenten på Vasa och drack Laphroig och lyssnade på Sabatons senaste platta, "Carolus Rex". Vi bestämde även att vi skulle ha hattkväll, och så blev det!!!)
cf
(Nästa station - Rack n Roll <3)
sl
(Och Adam behövde pissa xD)
sj
(Jag är nu redo att gå ut i strid! Pansarskalle!!!)
cv
-
PEACE,

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida "Frideli"

Bosatt i en byhåla utanför Umeå centrum, bor med två katter och pojkvän i en 84 kvadratmeters lägenhet. Med vänner i både utlandet och Sverige som står mig så nära så tar jag mig genom dagen. Jag jobbar på mina personliga problem och svårigheter som ex. mitt temperament, eventuella dyslexi och mitt dåliga minne. Jag fotograferar, Instagrammar och Facebookar och allt där emellan Blocket:ar, eller vad ni vill kalladet, för att hitta en mysig medryttarhäst i vårat vackra Norrland! Välkommen till min sida!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela