Frida Åsbergs Blogg

Fredag + Ölande och trevligt folk

Publicerad 2012-06-09 01:21:41 i Allmänt,

Sov hos Mowlid inatt, vi snackade mycket igår kväll om tjejer och killar, förhållanden och känslor. Det var trevligt.
-
Sen idag, runt halv 1 eller runt halv 2, så mötte jag Ravioli (August) på Pizzerian i Bomhus Centrum och delade på en Bussola med en varsinn starköl till maten. Sen gick vi ut och satte oss i solen på uteserveringen så jag kunde röka medan vi väntade på att Carolus (Simon) skulle komma ner med min väska.
Så jävla härligt väder vi haft idag!
-
Simon kom ner med min väska sen tog vi en öl med honom innan hans farsa kom och hämtade honom, de skulle ha släktmiddag så fick inte träffa honom mer än den kvarten. Synd. Väldigt synd ...
-
Strax efter kom Danne ner och drack öl med mig och Ravioli, efter nån timme var Ravioli tvungen att dra hem och jag och Danne satt kvar en stund, sen drog vi hem till honom och käkade. Jag fick träffa hans mamma, plast farsa, lillasyster och kaninen Vitnos :3
Mys.
Vi käkade grillat med pommes, beasås och stekta kantareller. SVINGOTT på ren brutal jävla Svenska!!!!! :DDDD <3
-
Efter det drog jag till min hemort, Storvik, för att fortsätta kvällen med att öla ihop med Simon, Tony, Grodan, Sofia och Fia. Senare kom Jonte och kompani. Treeeeeevliiiiigt!
Vi flummade väldigt mycket :)
tdg
sdfv
xcv
fg b
cv
Tur vi är så söta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida "Frideli"

Bosatt i en byhåla utanför Umeå centrum, bor med två katter och pojkvän i en 84 kvadratmeters lägenhet. Med vänner i både utlandet och Sverige som står mig så nära så tar jag mig genom dagen. Jag jobbar på mina personliga problem och svårigheter som ex. mitt temperament, eventuella dyslexi och mitt dåliga minne. Jag fotograferar, Instagrammar och Facebookar och allt där emellan Blocket:ar, eller vad ni vill kalladet, för att hitta en mysig medryttarhäst i vårat vackra Norrland! Välkommen till min sida!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela