Frida Åsbergs Blogg

Eightball

Publicerad 2012-06-16 18:27:00 i Allmänt,

Jag följde med Simon till Eightball, en pub i Sandviken. Jag hade förväntat mig något... mindre... sluskigt...
Alltså, Eightball är i och för sig både resturang och pub, puben har dom i källaren, vilket är en gamsla liten källare...
Dom har en ganska liten bar, två biljardbord som nästan är ihopträngda, typ tre spelautomater, en cigarettautomat osv... det är väl inget extrem så långt... DÄREMOT. Det må vara andra puben jag är på som har ett rökrum... dock så var rökrummet på Eightball ärligt talat patetiskt... före detta garderob under en trapp. Inte ens en dörr som man kan stänga så röken inte kommer ut till resten av folket som är där. Sen utrymmet i rökrummet är extremt litet... jag gissar på 2x2 meter... höjd 2 meter i dörröppningen och kanske 1 meter längst in, där man inte får plats.
Förstår varför bara personer som är 45+ hänger där.
Näe, Eightball fick ett dåligt betyg, väldigt dåligt!
2 av 10
Simon njöt av sin öl i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida "Frideli"

Bosatt i en byhåla utanför Umeå centrum, bor med två katter och pojkvän i en 84 kvadratmeters lägenhet. Med vänner i både utlandet och Sverige som står mig så nära så tar jag mig genom dagen. Jag jobbar på mina personliga problem och svårigheter som ex. mitt temperament, eventuella dyslexi och mitt dåliga minne. Jag fotograferar, Instagrammar och Facebookar och allt där emellan Blocket:ar, eller vad ni vill kalladet, för att hitta en mysig medryttarhäst i vårat vackra Norrland! Välkommen till min sida!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela