Frida Åsbergs Blogg

Du är min sol och min himmel

Publicerad 2012-06-14 01:22:19 i Allmänt,

Hur ska jag klara mig utan hjärtat ända till Tisdag?!!!!!!
känns så omöjligt.. men jag måste bita ihop. Har ju fortfarande kontakt med honom via luren..
Får ringa och va gullig och dryg på samma gång imorgon :3 bara för att jag kan, liksom..
-
Ska dessutom till Västerbergs Folkhögskola imorgon nån viss tid på möte. Känns så himla ovärt när jag ändå börjar planera inför en flytt till Umeå. För att komma ifrån all skit och börja om på ny kula!
Kommer sakna så många här nere, men... I will return!!!
-
Är sjukt taggad inför 31 Juli också! för då åker jag, hjärtat, Danne, Ravioli och eventuellt (förhoppningsvis) också Oscar till Tyskland på Wacken Rockfestival i en vecka! Bo på camping... dricka massa pilsner... headbanga tills våra huvuden lossnar... sen åka hem... med massa bärs och sprit :3
Resan kostar mig 3500 kr, mer eller mindre. Då är det inräknat tur- och retur resa + camping + inträde till festivalen. FETT VÄRT DET!
(dessutom massa billig sprit och pilsner!)
-
Men nu ska jag säga godnatt och imorgon, då kommer uppdateringar från tidigare dagar som inte hunnit dokumenteras :'D
Puss och älskar er allihopa, åtminstone ni som vet vilka ni är ;) löve yaaaah mina puckoooon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida "Frideli"

Bosatt i en byhåla utanför Umeå centrum, bor med två katter och pojkvän i en 84 kvadratmeters lägenhet. Med vänner i både utlandet och Sverige som står mig så nära så tar jag mig genom dagen. Jag jobbar på mina personliga problem och svårigheter som ex. mitt temperament, eventuella dyslexi och mitt dåliga minne. Jag fotograferar, Instagrammar och Facebookar och allt där emellan Blocket:ar, eller vad ni vill kalladet, för att hitta en mysig medryttarhäst i vårat vackra Norrland! Välkommen till min sida!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela