Frida Åsbergs Blogg

Payday

Publicerad 2012-12-19 09:14:42 i Allmänt, MoneyMonkey,

Ja, då har jag gjort mitt första uttag av det jag tjänat på Bloggerfy.
 
419 kr när skatt och arbetsgivaravgift hade dragits. Totalt drog skatt och arbetsgivare nästan hälften så mycket som jag hade tjänat in, vilket va ca 692 kr! lite dåligt... men men, man får skaffa sig ett riktigt jobb med riktig lön så har man inget att klaga på sen.
 
Blir dessutom 1000 kr rikare idag eller imorgon, innan helgen i alla fall, det vet jag. Så blir att handla de sista julklapparna.
 
Dåligt bloggat, jag vet, men utan egen dator är det svårt att hålla igång och när telefonen inte pallar Blogg.se appen.
 
Har hittat medryttarhäst i Umeå! Mer info om den damen senare! Hörs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida "Frideli"

Bosatt i en byhåla utanför Umeå centrum, bor med två katter och pojkvän i en 84 kvadratmeters lägenhet. Med vänner i både utlandet och Sverige som står mig så nära så tar jag mig genom dagen. Jag jobbar på mina personliga problem och svårigheter som ex. mitt temperament, eventuella dyslexi och mitt dåliga minne. Jag fotograferar, Instagrammar och Facebookar och allt där emellan Blocket:ar, eller vad ni vill kalladet, för att hitta en mysig medryttarhäst i vårat vackra Norrland! Välkommen till min sida!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela