Frida Åsbergs Blogg

Utkast: Aug. 13, 2012

Publicerad 2012-08-13 01:46:25 i Allmänt,

Hejsan, idag har vi inte gjort mycket, jag och Simon. Mest spelat Napoleon Total War, käkat Nudlar, sovit och varit ute på promenad med hans hund Dio.
Jag och Simon's päron har bland annat pratat lite om nästa helg då jag ska vara hundvakt åt Dio i två dagar, från fredagkväll till söndag. Ska få låna Ravioli's lägenhet i Kastsjö och bo där med Dio de två dagarna för att Simon's pappa och kompani ska ha travhelg hemma i deras hus utan kvinnor och hund. Simon är i Umeå då så han kan inte hålla mig och jycken sällskap.
Vore kul om nån kom förbi och va social :) bara att höra av sig.
Vi tog en promenad till Ravioli idag med Dio för att han skulle få nosa runt i lägenheten och känna sig hemma. Sen gick vi hem och kollade på slutspurten av Olympiska Spelen som firades på TVn, hopplöst dåliga artister om man bortser från Russel Brand som i allmänhet är en grym snubbe.
-
Nu ska jag och Simon sova. Natti ;* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida "Frideli"

Bosatt i en byhåla utanför Umeå centrum, bor med två katter och pojkvän i en 84 kvadratmeters lägenhet. Med vänner i både utlandet och Sverige som står mig så nära så tar jag mig genom dagen. Jag jobbar på mina personliga problem och svårigheter som ex. mitt temperament, eventuella dyslexi och mitt dåliga minne. Jag fotograferar, Instagrammar och Facebookar och allt där emellan Blocket:ar, eller vad ni vill kalladet, för att hitta en mysig medryttarhäst i vårat vackra Norrland! Välkommen till min sida!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela