Frida Åsbergs Blogg

Jag ber om ursäkt,

Publicerad 2012-08-12 11:06:31 i Allmänt,

Förlåt hörrni för att jag inte uppdaterat på väääldigt länge.
Har haft lite mycket att stå i. Ni fick ju inte ens en midsommar-update som jag hade lovat ^^' men TRO MIG! Det kommer ;)
-
Lite kort om vad jag gjort sista tiden...
...
Jag har umgåtts mycket med Simon, hjälpt honom att packa inför flytten till Umeå. Nu har han kört upp de sista möblerna och det är lite småsaker kvar hemma hos sina föräldrar.
-
Jag Har varit i Holmsund (Umeå) en vecka för ett tag sedan för att se hur han bodde. Lägenheten var jättefin och Holmsund va hur mysigt som helst!
Jag ska ju flytta upp dit själv så småningom.
-
Jag har varit barnvakt en hel del åt mina brorsöner den senaste tiden och det tar verkligen på krafterna i längden.
-
Jag har varit ute i Näs hos Tony och familjen och hälsat på. Druckit och haft trevligt bland annat.
-
Nu de senaste dagarna har jag varit i Tyskland på Wacken Open Air, en av världens största Metalfestivaler. Det var grymt kul om man bortser från det dåliga vädert.
Ska lägga upp ett videoklipp på hur campingen där vi bodde såg ut efter 3 dagars spöregn. Camp Zero ungefär.. jag tyckte det var kul att springa runt i militärkängor, typ militärhjälm fast i plast och skinnhandskar med nitar och ropade "We survived the war!" varje gång det gick förbi folk. Det var skoj.
-
Nu har ni fått lite små hum om vad jag sysslat med senaste tiden. Men som sagt, har i princip BARA umgåtts med Simon. Nästan så jag märker själv att jag kanske borde umgås med mina andra gamla vänner lite mer. För när jag inte kan träffa Simon sitter jag hemma eller på en buss någonstans och tänker "Men nu då? Vad ska jag göra nu när jag inte kan vara med Simon? Vem vill umgås med mig nu för tiden?".
I torsdags då var jag med Marlene hela dagen, vi var ute hos hästarna, sen gick vi ner till Storvik och delade på en pizza på Granliden, sedan hyrde vi filmen Splice på Ica och såg på den hemma hos henne. Det var trevligt.
-
Just nu sitter jag hemma hos Simon, jag var barnvakt igår och kom till Gävle runt kl 11 igår kväll. Simon va aspackad och klantade till allt han företog sig... jag lackade ur ett tag där. Sen när vi kom hem slog migränen ut på Simon och precis när vi lagt oss för att sova så spyr han.. över mig dessutom. Inte okej. Jag in i duschen och Simon till toaletten. Efter att bytt ut ett och annat i sängen så kunde vi gå och lägga oss igen.
Inte den trevligaste historian men det är vad som hände.
-
Aja, jag ska gå ner och käka frukost med Simon nu sen får vi se vad dagen bjuder på..
-
-
puss puss på er och hoppas ni fortsätter följa bloggen trots uppehållet ;P
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida "Frideli"

Bosatt i en byhåla utanför Umeå centrum, bor med två katter och pojkvän i en 84 kvadratmeters lägenhet. Med vänner i både utlandet och Sverige som står mig så nära så tar jag mig genom dagen. Jag jobbar på mina personliga problem och svårigheter som ex. mitt temperament, eventuella dyslexi och mitt dåliga minne. Jag fotograferar, Instagrammar och Facebookar och allt där emellan Blocket:ar, eller vad ni vill kalladet, för att hitta en mysig medryttarhäst i vårat vackra Norrland! Välkommen till min sida!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela