Frida Åsbergs Blogg

Det händer i Holmsund.

Publicerad 2012-08-30 20:05:17 i Allmänt,

Detta är uppdate från Lördagen 25e, det va lite aktiviteter i Holmsund centrum när vi väntade på vår buss, jag och Simon skulle nämligen till Umeå och träffa en bekant till honom och dessutom ny vän till mig (samma person).
Efter mötet stötte vi på Ravioli, Danne och deras nya polare Emil som va jättetrevlig :D Vi fem gick till Army Shoppen inne i Umeå och lajjade runt och provade massa begagnade och överskott av militärkläder osv. Skitkul för övrigt! ETT HETT TIPS TILL ER SOM LETAR BRA VINTERKLÄDER FÖR ETT BRA PRIS NU I VINTER!!! Där har dem t.ex. skitbra vinterjackor för ca 350 kr som håller värmen lika bra som Canada Goose-jackorna och dessutom ser bra ut! ;)
Vi lajjade runt på stan ett tag, ca 4-5 timmar. Sen drog alla hem, när jag och Simon kom hem slängde vi ner kräftorna han hade köpt på Ica i slasken på tining och sen var vi och köpte juice och satte oss vid våra spel medan vi väntade på kräftorna.
När dom var tinade åt vi "kräftskiva för två" :P sen blev det mysig filmkväll :)
 
  




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida "Frideli"

Bosatt i en byhåla utanför Umeå centrum, bor med två katter och pojkvän i en 84 kvadratmeters lägenhet. Med vänner i både utlandet och Sverige som står mig så nära så tar jag mig genom dagen. Jag jobbar på mina personliga problem och svårigheter som ex. mitt temperament, eventuella dyslexi och mitt dåliga minne. Jag fotograferar, Instagrammar och Facebookar och allt där emellan Blocket:ar, eller vad ni vill kalladet, för att hitta en mysig medryttarhäst i vårat vackra Norrland! Välkommen till min sida!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela