Frida Åsbergs Blogg

Tisdag

Publicerad 2012-04-17 08:57:49 i Allmänt,

Dagen börjar med nationella i typ svenska eller något.
Jag skulle tydligen ha skrivit ett tal till idag som handlar om relationer, men har såklart har inte jag gjort det.
Men Hasse (min lärare) va snäll och sa att jag kunde sitta och jobba med talet medan alla andra i gruppen gör det vi egentligen ska göra :)
adfh
Senare idag så ska jag till Kim och hämta mitt mjölkpaket som jag glömde hos honom igår -.-
Utan mjölk kan jag inte äta varken frukost eller dricka kaffe med socker och mjölk!
Efter en snabbvisit hos Kim så blir det att åka hem, byta om och åka vidare till stallet.
Ska rida Räkan idag, har inte ridit henne på typ en vecka, saknar lilla flickan ^^
Ska nog jobba med hennes högersida idag igen, eller cavaletti och mycket volter. Men då måste jag hålla till på utebanan för det brukar inte uppskattas att man släpar fram bommar i ridhuset när det är andra som delar ridbanan med en :P Hoppas det inte hinner bli för mörk bara.
Det kommer nog bli bra!
-
Btw, fick veta igår hur lång tid det kommer ta innan den viktigaste personen i mitt liv tycker att det "känns rätt" att träffa mig igen sedan han gjorde slut. Han sa att det kommer kunna ta 2-4 VECKOR innan han kan träffa mig och umgås som vänner för att börja om på nytt :(
Jag saknar honom som fan! och det känns extremt jobbigt för mig, mitt psyke och mitt hjärta att behöva vara ifrån honom så länge :/ har redan varit utan honom i en vecka nu, det är en vecka för länge =/
Men det är väl bara att bita ihop, för att jag tjatar om att jag saknar honom gör inte saken bättre...
-
Aja, ska börja med mitt tal nu :P
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida "Frideli"

Bosatt i en byhåla utanför Umeå centrum, bor med två katter och pojkvän i en 84 kvadratmeters lägenhet. Med vänner i både utlandet och Sverige som står mig så nära så tar jag mig genom dagen. Jag jobbar på mina personliga problem och svårigheter som ex. mitt temperament, eventuella dyslexi och mitt dåliga minne. Jag fotograferar, Instagrammar och Facebookar och allt där emellan Blocket:ar, eller vad ni vill kalladet, för att hitta en mysig medryttarhäst i vårat vackra Norrland! Välkommen till min sida!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela