Frida Åsbergs Blogg

Nyfriserad!

Publicerad 2012-04-21 15:12:18 i Allmänt,

Haha inte jag, men Chris är :P
Lovade honom för någon månad sedan att göra en tuppkam på honom, och jag har aldrig klippt någon annans hår än mitt eget! så jag va jättenojig för att skada honom med rakapparaten eller göra fel när jag klippte xD haha... men det blev ganska bra! ^^
Se själv!
sdb
ndg
Dock så är ju inte tuppkam så jävla svårt att göra :P men det gäller att vara noga med linjerna så dom blir raka och fina, och se till så man inte missar nått runt öronen osv osv osv xD
TUPPKAMSKLUBBEN, WOHOOO!
nerå :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida "Frideli"

Bosatt i en byhåla utanför Umeå centrum, bor med två katter och pojkvän i en 84 kvadratmeters lägenhet. Med vänner i både utlandet och Sverige som står mig så nära så tar jag mig genom dagen. Jag jobbar på mina personliga problem och svårigheter som ex. mitt temperament, eventuella dyslexi och mitt dåliga minne. Jag fotograferar, Instagrammar och Facebookar och allt där emellan Blocket:ar, eller vad ni vill kalladet, för att hitta en mysig medryttarhäst i vårat vackra Norrland! Välkommen till min sida!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela