Frida Åsbergs Blogg

Lugn Lördag, eller?

Publicerad 2012-04-21 15:23:46 i Allmänt,

Jag åt för ett tag sedan, friterad kyckling med pommes och hallonsoda! Mums ^^
Just nu sitter jag i min säng och funderar på vad jag ska göra av resten av dagen.
Funderar på att ringa Marlene och gå över till henne, eller åka till Sandviken eller Jäderfors ifall Julia vill träffas, eller kanske Kim?
Har också funderat på att höra av mig till Näs för att eventuellt dricka ikväll, men hoppar nog över det med tanke på att jag börjar jobba kl 11.00 imorgon och den andra anledningen är att Jerry troligtvis fortfarande "bor" ute i Näs hos familjen Andersson. Vill inte "pressa honom"...
Har även funderat på att åka till Gävle ifall Pia har tid att träffas. Det vet jag inte än.
fddf
Vet inte riktigt vad jag vill göra heller!
Hade jag tänkt ett steg längre igår innan jag lämnade lägenheten så hade jag packat med mig ridskor, hjälmen och ett par mjukisbyxor och en tjocktröja, för då hade jag kunnat pyssla med Helle idag och ridit ut en sväng. Bara ut och skritta. Kanske lyckats gå över övergångsstället med honom? vilket jag aldrig gjort från hans rygg.
Helle är nojig när han inte har Tiger med sig, men när Tiger är med så är Helle kolugn. Helleman är knäpp <3
-
Ska nog gå ut och ta en efter-maten-cigg, lite sent men värt det. Bortsett från gårdagens skitväder så har himlen spruckit upp nu och det ser ganska fint ut. Därav min ångest över att jag inte tog med ombyte så jag kunde rida idag!
gfn
Sotis ligger i ett hörn av min säng ock sover, han är mitt hjärta, min pärla <3
fb
Vi får se vad som händer.
Hejdå, puss! <3

Kommentarer

Postat av: johanna

Publicerad 2012-04-21 19:13:02

fin blogg Frida!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida "Frideli"

Bosatt i en byhåla utanför Umeå centrum, bor med två katter och pojkvän i en 84 kvadratmeters lägenhet. Med vänner i både utlandet och Sverige som står mig så nära så tar jag mig genom dagen. Jag jobbar på mina personliga problem och svårigheter som ex. mitt temperament, eventuella dyslexi och mitt dåliga minne. Jag fotograferar, Instagrammar och Facebookar och allt där emellan Blocket:ar, eller vad ni vill kalladet, för att hitta en mysig medryttarhäst i vårat vackra Norrland! Välkommen till min sida!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela