Frida Åsbergs Blogg

Krogen Skogen ;P

Publicerad 2012-04-23 01:39:11 i Allmänt,

Nej, har inte varit på krogen :P det är ju söndag! haha, eller det va, klockan är halv två på måndag morgon... men men ^^
Spenderade min söndag hemma fram till kl 15 ungefär, då tröttnade jag och bad pappa skjutsa mig till David, skulle i vilket fall hem till honom å glo på film senare. Fick äta hos David också, Kallopps á la Kimmo! nom nom nom<3
Vi började med filmen Fritt Vilt... men sen kom Freppsi, Tove och Sanna och då blev det inte så mycket av den filmen för dom ville inte se skräck, dom ville se på komedi. Så då blev det en kopp kaffe åt mig å Freppsi för ingen annan ville ha å så kollade vi på filmen Group Sex :P Jävligt bra film ^^ rolig.
Men jag ville ändå se färdigt på Fritt Vilt =/ men när dom hade åkt så kom min bror Stoffe förbi och rack kaffe med mig och David. Sen satt han och David å planerade nån framtida fest som dom skulle dra till med. Men min bror vill inte ha med mig så det känns ju kul ;P äh va fan, jag kan gå på krogen istället med kompisar om jag vill festa! :P eller bara sitta å chilldricka... Enuff said om alkohol nu! :P
Jag åkte hem från David runt halv tolv, för då gick bussen från Storvik.
Jävla trevlig busschafför måste jag säga! han började prata om djur med mig :P Typ paddor och sånt som brukar kunna dyka upp på vägarna när det har regnat å det är mörkt ute :P
Han var väldigt trevlig! å när vi kom till rese så fick jag åka med honom til korsningen vid Murgårdsskolan bara för att det skulle bli närmare för mig att gå :D hyggligt! hoppas man träffar på honom fler gånger! ^^

Och med det mina vänner, önskar jag er godnatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida "Frideli"

Bosatt i en byhåla utanför Umeå centrum, bor med två katter och pojkvän i en 84 kvadratmeters lägenhet. Med vänner i både utlandet och Sverige som står mig så nära så tar jag mig genom dagen. Jag jobbar på mina personliga problem och svårigheter som ex. mitt temperament, eventuella dyslexi och mitt dåliga minne. Jag fotograferar, Instagrammar och Facebookar och allt där emellan Blocket:ar, eller vad ni vill kalladet, för att hitta en mysig medryttarhäst i vårat vackra Norrland! Välkommen till min sida!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela