Frida Åsbergs Blogg

Ja, men välkommen då! =D

Publicerad 2012-04-16 12:53:59 i Allmänt,

Ja nu har jag ju gjort en ny blogg igen! :) Men det är bara för att jag kan typ bara ha en blogg en månad eller så sen har jag tröttnat på den, oftast så är jag inte nöjd med domännamnet eller så är det något med bloggdesignen som jag inte är nöjd med, och jag är såklart för lat för att redigera xD det är jobbigt att sitta och pilla med koder, men gånger som denna så är det ganska värt det ^^ Såå, aa typ den då da.. nej men ska pilla lite mer med koderna och så där :D så blir det så fiiin så! ^^ PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida "Frideli"

Bosatt i en byhåla utanför Umeå centrum, bor med två katter och pojkvän i en 84 kvadratmeters lägenhet. Med vänner i både utlandet och Sverige som står mig så nära så tar jag mig genom dagen. Jag jobbar på mina personliga problem och svårigheter som ex. mitt temperament, eventuella dyslexi och mitt dåliga minne. Jag fotograferar, Instagrammar och Facebookar och allt där emellan Blocket:ar, eller vad ni vill kalladet, för att hitta en mysig medryttarhäst i vårat vackra Norrland! Välkommen till min sida!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela