Frida Åsbergs Blogg

I need someone who's true

Publicerad 2012-04-25 00:42:27 i Allmänt,

Hade en awesome dag trots ingen dator i skolan, fick sitta vid stationära. Svenska nationella imorse gick askalas också, och dessutom va jag i skolan i god tid för en gångs skull å fick DESSUTOM en kopp kaffe från lärarrummet ;D man har väl skills!!!
Efter skolan träffade jag Grodan å Simon så har jag varit med dom hela dagen. Vi satt hemma hos Simon en stund.
Sedan tog vi bussen till Storvik, Simon följde med Grodan hem till Grodans farmor för han skulle käka medan jag va hos mamma och tog två mackor och hämtade lite pant som jag köpte choklad å cola för på Ica efteråt :)
Träffade finaste Tony å Fia vid Ica också :D blir att ha det trevligt hemma hos dom på fredag med Tony, Fia, Simon och Grodan :D ...antar att Jerry också kommer vara där... men det är inte mitt problem. Han ska fan få se att jag kan umgås med MINA vänner trots att han är där. OM han nu kommer hem från Ume eller inte. Känns nästan som om han tänker stanna där... vad vet jag. Orkar inte riktigt bry mig längre.. börjar tvivla på allt det här.
Jag, Simon och Grodan hängde på UG hela kvällen, men vi hade ganska kul :) Madde och Micke som jobbade ikväll lurade i mig at prova två chilisåser, typ världens starkaste chilisåser... no joking bro!! tog tjugo minuter innan det slutade bränna i munnen som tusen eldar! och då hade jag bara fått toppen på en gaffel, det är inte ens en droppe!!! :O stark jävla skit!
Vi satt och spelade gitarr också, jag, Simon och Grodan, sen kompade Simon medan jag sjöng Stand by Me, Skater Boi, Girlfriend, Upprörd,Wake Me Up When September Ends, mf :P vi hade det väldigt trevligt :D
kg
hyg
uh
jh
Ni ska veta att ni är två av de närmsta vänner jag har.
Ni finns alltid för en, det går att prata med er om allt, ni är roliga att umgås med och lyckas alltid på något sätt att muntra upp en om man är deppig!
Dessutom är ni underbara, bara så där!
Jag är glad för er, mina vänner, diamanter blad stenar. Tack för att ni är ni.
Tack för att jag har er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida "Frideli"

Bosatt i en byhåla utanför Umeå centrum, bor med två katter och pojkvän i en 84 kvadratmeters lägenhet. Med vänner i både utlandet och Sverige som står mig så nära så tar jag mig genom dagen. Jag jobbar på mina personliga problem och svårigheter som ex. mitt temperament, eventuella dyslexi och mitt dåliga minne. Jag fotograferar, Instagrammar och Facebookar och allt där emellan Blocket:ar, eller vad ni vill kalladet, för att hitta en mysig medryttarhäst i vårat vackra Norrland! Välkommen till min sida!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela