Frida Åsbergs Blogg

Godmorgon!

Publicerad 2012-04-18 07:59:43 i Allmänt,

Jag och Sofie Das Emo Green sitter på Donken och jag tar mitt morgonkaffe :) dock smakar kaffe på donken skit men sak samma.
Vi klev upp typ 5 båda två för att hinna med 7.00 bussen från rese till Gävle, varför så tidigt vet vi inte xD så ovärt men värt på samma gång.
Vi ska snart börja gå mot bussen för att åka vidare till skolan och ha idrott på skolgymmet, BORGIIIS =P
Fin morgon, fin morgon.
x<fdb
xb<
GOD MORGON GOTTFOLK!
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida "Frideli"

Bosatt i en byhåla utanför Umeå centrum, bor med två katter och pojkvän i en 84 kvadratmeters lägenhet. Med vänner i både utlandet och Sverige som står mig så nära så tar jag mig genom dagen. Jag jobbar på mina personliga problem och svårigheter som ex. mitt temperament, eventuella dyslexi och mitt dåliga minne. Jag fotograferar, Instagrammar och Facebookar och allt där emellan Blocket:ar, eller vad ni vill kalladet, för att hitta en mysig medryttarhäst i vårat vackra Norrland! Välkommen till min sida!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela