Frida Åsbergs Blogg

Festligheter

Publicerad 2012-04-17 10:24:00 i Allmänt,

Lägger upp lite bilder från Daniels 32-års fest vi hade för honom :P
Vi var sammanlagt 14 personer hemma hos honom!
Alla som var där va jag, Daniel, Bäckman, Matte, Sermed, Emy, Linnea, Emma, Magnus, Richard, Hampus och en kille jag alltid glömmer bort namnet på xD skäms för det... men aa, här är bilderna =D
Sermed
cv
Bäckman
xb
Richard
fsyj
Bäckman igen :P
sh
Hampus, Sermed och han den där random :P
dth
Sermed
dfhb
Bäckman
dgfjn
Magnus
faj
Så det var allt jag hade att bjuda på.
Puss, hejs! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida "Frideli"

Bosatt i en byhåla utanför Umeå centrum, bor med två katter och pojkvän i en 84 kvadratmeters lägenhet. Med vänner i både utlandet och Sverige som står mig så nära så tar jag mig genom dagen. Jag jobbar på mina personliga problem och svårigheter som ex. mitt temperament, eventuella dyslexi och mitt dåliga minne. Jag fotograferar, Instagrammar och Facebookar och allt där emellan Blocket:ar, eller vad ni vill kalladet, för att hitta en mysig medryttarhäst i vårat vackra Norrland! Välkommen till min sida!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela