Frida Åsbergs Blogg

Dagens Planer =DDD

Publicerad 2012-04-16 14:06:27 i Allmänt,

Bjuder på en mysig sommarbild på Willy från 2010 också! =)
dfh
Ja som sagt, idag så har jag inget planerat. Ska fixa till håret och eventuellt sminka mig, har lust att gå ut och fotografera men vet inte riktigt om jag ska göra det än =)
Kanske åker till Storvik! Vaa, det va ni inte beredd på va? ;D haha nerå.
Nej, men kanske åker till Storvik, pysslar med Helle (min gamling till häst =P) ta lite fina bilder och bara va medan det fortfarande är fint väder =)
Sen vidare hem till min mor som bor i Storvik. Käka lite.
Jag ska nog ta med cykeln till Sandviken någon dag :D vi får se ^^blir så mycket lättare att ta sig någonstans då!
Ja, men vi får se, idén om Storvik lät lockande. Ska dit i vilket fall senare ikväll.
Men nu ska jag byta lite sängkläder, springa ut med lite sopor och göra något vettigt :P
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida "Frideli"

Bosatt i en byhåla utanför Umeå centrum, bor med två katter och pojkvän i en 84 kvadratmeters lägenhet. Med vänner i både utlandet och Sverige som står mig så nära så tar jag mig genom dagen. Jag jobbar på mina personliga problem och svårigheter som ex. mitt temperament, eventuella dyslexi och mitt dåliga minne. Jag fotograferar, Instagrammar och Facebookar och allt där emellan Blocket:ar, eller vad ni vill kalladet, för att hitta en mysig medryttarhäst i vårat vackra Norrland! Välkommen till min sida!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela