Frida Åsbergs Blogg

Dagen

Publicerad 2012-04-19 23:49:03 i Allmänt,

Började såklart med att man vaknar kl 10
"har inte hon skola?!" tänker ni, och jo, egentligen. Men har sovit dåligt de senaste dagarna, under Påsklovet sov jag bra som fan! vaknade mellan 7-9 varje morgon fast jag inte behövde.
Skyller på skolan.
Jag har börjat jobba igen, vilket känns AS SKÖNT nu när man sitter på Acsessen igen :D känns riktigt härligt att vara tillbaks. Jag trivs bäst och tycker bäst om Acsessen trots att alla som suttit där säger att det är den jobbigaste och svåraste kampanjen på Vendator! jag förstår inte vad som är så svårt?
Det ska vara en utmaning att sälja till kunder, man måste sälja in sig själv och låta produkten man representerar följa med i det hela. Jag har väldigt lätt för att få kunder på bra humör och tycker om att prata med dom.
Sen att det är variation på Acsessen! Man pratar med massa olika sorts människor, vanliga svenssons till egna företagare till gamla pensionärer :) Och man säljer inte bara en ända sak, samma om och om och om igen (som på SAS SEB till exempel... skit kampanj)
på Acsess säljer man alla möjliga abonnemang för hemtelefoni, massa olika hastigheter på bredband, kombinationserbjudanden och helhetslösningar som inkluderar TV, Bredband OCH fast telefoni!
Så jävla härligt!
dah
Kom hem från jobbet för ca en timme sedan.
Hörde att Brynäs tog SM Guld! :D glad för deras skull.
Själv har man ju börjat nyligen att intressera sig i ishockey. Men det ska nog dröja lite innan jag börjar åka och se matcher live, köpa Brynäs-tröja osv... känns inte SÅ värt när det finns viktigare saker att lägga pengar på.
-
Sitter nu och kollar på Scrubs.
Ska snart gå och lägga mig. Har sovmorgon imorgon så det är ingen brådska med att lägga sig i tid eller så. Även om det är värt gånger som denna. Man blir trött av att sitta på jobbet och ringa i 3 1/2 timme.
BTW, sålde efter de första 20 minutrarna! :D happyface! dock nådde jag inte mål, men det ordnar sig.
Godnatt, gottfolk och kära läsare =)
Puss, hejs! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida "Frideli"

Bosatt i en byhåla utanför Umeå centrum, bor med två katter och pojkvän i en 84 kvadratmeters lägenhet. Med vänner i både utlandet och Sverige som står mig så nära så tar jag mig genom dagen. Jag jobbar på mina personliga problem och svårigheter som ex. mitt temperament, eventuella dyslexi och mitt dåliga minne. Jag fotograferar, Instagrammar och Facebookar och allt där emellan Blocket:ar, eller vad ni vill kalladet, för att hitta en mysig medryttarhäst i vårat vackra Norrland! Välkommen till min sida!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela